Home Alone… AGAIN: Macaulay Culkin keert terug in een nieuw jasje

Het is geen kerst zonder Home Alone. Dat zal Home Alone’s Macaulay Culkin inmiddels ook wel weten. En daar speelt hij op in door zijn nieuwe Google Home advertentie in een wel heel bekend jasje te steken. Kevin is terug! En deze keer met hulp.

Home Alone is één van de grootste klassiekers op het gebied van kerstfilms. De eerste film uit 1990 is nog steeds een grote favoriet onder veel mensen en hoewel er daarna nog een eindeloze hoeveelheid vervolgen zijn gemaakt, zullen veel fans het met me eens zijn dat de eerste film toch echt de beste blijft. Niks kan daaraan tippen. Al komt deze nieuwe versie van Macaulay Culkin wel erg in de buurt komt.

Voor de mensen die al jaren onder een steen leven, Home Alone vertelt het verhaal van de jonge Kevin McCallister, die in de chaos van een familievakantie met kerst, alleen thuis achtergelaten wordt. Na wat oorspronkelijke paniek draait hij de situatie om en maakt het beste van de kans om het huis eindelijk helemaal tot zichzelf te hebben. En wanneer er inbrekers langskomen om het huis leeg te halen nu de familie op vakantie is, komen ze van een koude ker(st)mis thuis.

Nu jaren later keert Macaulay Culkin (Kevin) nog even terug in de rol, maar nu al volwassenen. En met een hulpje, Google. In de advertentie is te zien hoe Kevin alle hoogtepunten van zijn tijd thuis herbeleeft, maar nu met de steun van Google bij zijn zijde. Zelf de iconische “Keep the change, ya filthy animal” keert terug. Alles onder het mom van ‘Make Google Do It’.

De video is inmiddels al miljoenen keren bekeken, dus je kunt wel zeggen dat Google een gouden kans heeft gevonden met de advertentie. Hij is ook oprecht fantastisch. Bekijk hem hieronder en oordeel zelf.

Beeld: Google

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *