Netflix onthult belangrijke informatie: Sugar Puffs of Frosties?

En dan nu over naar het echt belangrijk nieuws… Sugar Puffs of Frosties? Netflix onthult eindelijk waarvoor mensen kozen in Bandersnatch.

Netflix heeft sinds kort een nieuw paradepaardje: de interactieve Black Mirror film Bandersnatch. Hierin kunnen kijkers hun eigen verhaal kiezen op basis van de keuzes die ze maken. Dit kunnen belangrijke keuzes zijn zoals thuis werken of binnen het bedrijf blijven, maar ook ongelooflijk onmogelijk moeilijke keuzes als welke ontbijtgranen je wilt hebben. Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar dat was voor mij tot nu toe de moeilijkste keuze en degene waar ik het meeste spijt van hebt… Freaking Sugar Puffs. Ik wil mijn Frosties!!

En daar waren de meesta andere Netflix kijkers het mee eens. Maar liefst 73% van de kijkers koos voor Frosties. Dit heeft Netflix CEO Ted Sarandos via Deadline laten weten. Sarandos voegde eraan toe: “That’s a level of data transparency we’ve not seen with our content yet.” Transparantie is de weg naar succes, Sarandos.

Bandersnatch en haar keuzes is een grote hit en is een groot onderwerp gesprek onder zowel Black Mirror fans als casual kijkers sinds het moment dat de film uitkwam. Er is meer dan vijf uur aan materiaal te bekijken op basis van de keuzes die worden gemaakt. Keuzes kunnen niet ongedaan worden gemaakt zolang de film loopt, maar wanneer de film opnieuw wordt gestart kunnen er andere mogelijkheden worden aangeklikt. Uren kijkplezier dus. Maar kies wel voor Frosties.

Beeld: Netflix

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *